Hi Vern!

22 november 2016 - Berkeley, California, Verenigde Staten

Op vrijdag stap ik smiddags in de auto, om na veel file en veel miles bij de familie Oskam aan te komen. Ik mag dit weekend bij hun logeren. Op zaterdag hebben we namelijk een trip naar yosemite park gepland. Mijn neef en nicht, Nathan en Sarah, nemen mij mee naar het park om een trail te gaan lopen naar Vernal Falls.

De trail was best pittig en steil, het weer was bewolkt maar, oh, wat was dit tof! I love it! Prachtige, overweldigende natuur! Een hele grote waterval en uitzicht op meedere enorme rotspartijen zoals Half Dome, El Capital en Nevada Falls. Op de terugweg nemen we een andere, wat rustigere wandelroute, en komen we de afdruk van een berenklauw tegen! Als we eindelijk weer terug zijn en in de auto zitten richting huis, rijden we naast de rivier waar een bald Eagle, het nationale symbool van Amerika. Dit schijnt best zeldzaam te zijn!
De zon besloot om net voor z'n ondergang nog even tussen de wolken door te prikken dus dat heeft ons nog prachtige foto's opgeleverd!!!

1. Tante:
    22 november 2016
    Ha Esther, ik reageer niet zo veel, maar ik geniet van je verhalen. Wat een bijzondere dingen maak je mee. Maar wat schrijf je leuk,Je gaat er op uit en bovendien schrijf je het zo leuk op dat ik het jammer vind dat je werk daar strakjes is afgelopen..... ik vind het zo leuk om je verhalen te lezen!
  2. Ellie:
    22 november 2016
    Gaaf he dat Yosemite Park. ook wij hebben de trail naar de vernal falls gelopen. de zonsopkomst of ondergang op half dome zien is ook helemaal top. mooie herinneringen ben je aan het maken!