Cineluxe

15 november 2016 - Berkeley, California, Verenigde Staten

Long time no see! Dat krijg je als je gewend raakt aan alles, denk ik. Nu het november is begin ik te beseffen hoe snel de tijd gaat en hoe weinig tijd er nog over blijft..
Ondertussen is het in Nederland winter maar hier geniet ik nog altijd van Berkeley weather. Dat wil zeggen; 's ochtends denk je, brrrrrr, maar de zon warmt het binnen een paar uur op tot temperaturen rond de 20 graden met een strakblauwe lucht op de achtergrond. Mis ik die seizoenen niet? NEE! Ik wou dat ik dit klimaat in mijn koffer mee naar huis kon slepen. (Kon dat ook maar met de bergen, het uitzicht, dit huis, de omgeving, de golden gate en de bioscoop waar ik gisteren ben geweest)

Haha, leuke opsomming hé? Maar die bioscoop zal ik even toelichten. Gisteren ben ik namelijk speciaal naar San Francisco gegaan om de bioscoop te bezoeken. Zoals je begrijpt was dit niet zomaar een bios. De Century theatre, in Westfield Mall, heeft luxury loungers. Jawel, elektrische stoelen waar een XXL kont prima in past en zoveel ruimte voor je dat het onmogelijk is om andermans hoofd voor je beeld te hebben. Dit wil ik ook in Nederland!!!!! Please?